Obchodní a POS systémy

Zakázky můžete snadno realizovat i ze svého ekonomického systému POHODA. Pokud ale potřebujete specifičtější funkce, třeba systém rezervací, cloudové uložiště, mobilní prodej a další, podívejte se na řešení našich partnerů právě pro oblast obchodu.

Pokladní systémy pro obchody a restaurace

Pokladní systémy pro obchody, restaurace a služby s napojením na software POHODA.

  • 25 let zkušenosti z oblasti obchodu, restaurací a služeb
  • Elegantní napojení a využití funkcí software POHODA
  • Komplexní řešení software i hardware
  • Poskytovaná záruka na celý systém 36 měsíců
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Adresář, objednávky, fakturace, práce s čárovými kódy, prodej, sklad, reklamace, servis
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

ATEOSYS

Jedinečná webová aplikace pro online prodej a vedení skladů.

  • Řešení pro počítače i mobilní terminály v podobě smartphone nebo tabletů
  • Práce s čárovými kódy při prodeji nebo skladových operacích
  • Přímé generování dokladů do Pohody a práce s aktuálními daty v jejich agendách
  • Přístupné z jakéhokoliv místa, kde se připojíte na internet
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

Smart modul DEALER

Jedinečná aplikace určena pro obchodní zástupce a jiné mobilní pracovníky, která poskytuje kompletní informace o zákazníkovi, jaké obchodník potřebuje znát. Kromě informací lze vytvářet objednávky, které se rovnou importují do POHODY, a zápisy z jednání.

  • Okamžitý přehled o zákazníkovi, s možností zápisu z jednání
  • Informace o stavu zásob a zboží na cestě
  • Tvorba objednávek v terénu
  • Použitelné na všechny platformy Android, Apple, Windows
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: adresář, objednávky, fakturace, práce s čárovými kódy, prodej, sklad, události
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA E1

MSO – mobilní sběr objednávek

Nadstavba pro systém POHODA, která umožňuje poloautomatický sběr objednávek v terénu s následným vytvořením objednávky přijaté v systému přímo od zákazníka v terénu. Modul v praxi funguje jako elektronický nákupní košík, který podává informace jak o jednotlivých položkách, tak o celém nákupu.

  • Off-line, on-line a hybridní řešení
  • Práce se šaržemi a výrobními čísly; evidence expirací
  • Podpora balících kódů jednotky; přepočty jednotek
  • Podpora složených kódů; tisky objednávek přímo z terminálu
  • Kompatibilita s řadami POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

Oznámení o značení lihu – CZL

Generování oznámení na základě všech výdejů v systému POHODA podle zákazníků.

  • Možnost přepínání mezi režimy Držitel a Distributor
  • Volba skladů, ze kterých se budou výdeje evidovat
  • Volba režimu zásoby Volný oběh nebo Uvolnění
  • Přehledné uživatelské prostředí
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Adresář, fakturace, práce s čárovými kódy, prodej, sklad.
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

Objednávkový systém, CRM – Ordis

Objednávkový systém Ordis pro obchodní zástupce a telefonistky umožňuje velmi rychlé pořizování objednávek na počítačích, tabletech i telefonech. Obsluha má k dispozici detailní informace o zákazníkovi, jeho historii a dokladech, u položek zase o cenách, popiscích a atributech. Díky Ordisu budete vést obchodní jednání tím správným směrem.

  • Ceníky, individuální ceny a navíc propracovaný model podmínečných cen a slev v neomezených kombinacích
  • Strom kategorií, zobrazení skladové dostupnosti včetně zboží na cestě a rezervací, štítky, historie
  • Přesně definované pravomoci obchodníků umožní pracovat s prodejní cenou a maximalizovat tak zisk
  • CRM – umožňuje přidávat potenciální zákazníky a evidovat poznámky, aktivity, fotografie a přílohy
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Adresář, Sklad, Objednávky, Prodej, Fakturace, Reklamace, Práce s čárovými kódy
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

Upomínkovač faktur po splatnosti

Zjednodušení práce při zasílání upomínek a vedení jejich evidence, efektivnější vymáhání pohledávek? S naším řešením toho docílíte! Nástroj umožňuje automatické hromadné generování několika druhů upomínek z faktur vydaných a jejich následné odeslání ve formátu pdf na e-mail či fax zákazníka.

  • Zjednodušení práce při zasílání upomínek
  • Automatizování procesu upomínkování
  • Efektivnější vymáhání pohledávek
  • Přehlednější evidence odeslaných upomínek
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Fakturace
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA E1

XtechXML

Prodáváte na Aukru a používáte ekonomický systém POHODA? Přepisujete objednávky ručně? Program XtechXML to udělá za Vás zcela automaticky!

  • Automatické zpracování objednávek z Manažera prodeje Aukro
  • Přenos položek zboží, způsobu dopravy i platby
  • Možnost nastavení časového intervalu zpracování i ruční spuštění
  • Automatická kontrola duplikace adres i objednávek
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Adresář, objednávky, sklad
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1
xtech xml

BHIT – Spotřební daň z lihu

Uvádění výše spotřební daně na dokladech. Zajištění podkladů pro Přiznání ke spotřební dani z lihu.

  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: fakturace, prodej, skladové karty
  • Kompatibilita s řadami systému POHODA: POHODA E1

Rakeeta V1S

Rakeeta V1S je spolehlivý EET terminál s bezpečným a uzavřeným operačním systémem. Zařízení má vlastní integrovanou termotiskárnu a nabízí několik možností připojení k internetu. EET terminál je vybaven 5Mpx fotoaparátem s možností skenování QR nebo čárových kódů.

  • Jednoduchost a mobilita
  • Integrovaná tiskárna
  • Skenování čarových kódů
  • Široká datová konektivita
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Prodej
  • Kompatibilita s řadami POHODA

Platební terminály ComGate

Platební terminály přijímají platby platebními kartami, prostřednictvím mobilních telefonů i elektronické stravenky. Nabízí výhodné a férové podmínky dle měsíčního objemu transakcí. Od 10/2019 napojení platebních terminálů ComGate na pokladní systém POHODA. Lze využít jako EET terminál.

  • Instalace platebního terminálu je zdarma
  • Neplatíte fixní poplatky z transakcí
  • Platby kartou VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Apple Pay a Google Pay
  • Možnost přijímat platby v CZ i EUR
  • Kompatibilita s řadami systému: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1
  • Vazba na funkčnost/agendy systému POHODA: Prodej

Integrované řešení pokladny a platební aplikace

Vlastníme platební aplikaci na akceptaci platebních karet. Certifikováno na zařízení SUNMI řady P2, zajišťujeme L1-L3 support pro zákazníky, akceptujeme téměř všechny stravenkové karty vč. SODEXO karet. Máme plnou integraci do pokladen našich partnerů

  • Zrychlení odbavování plateb
  • Nulová chybovost
  • Vzdálená správa
  • Kompatibilita s řadami: POHODA
  • Vazba na funkčnost/agendy systému: Prodej, Účtování
STORMWARE s.r.o. neručí za věcnou správnost uvedených informací.